oncontextmenu="return false"

Tävling:D

Idag tävlade ju jag i BäRF :) I första klassen så fick alla felfria en varsin rossett och en pokal :D Och gissa vem som gick felfritt?? Jo jag:D Så nu har jag 29 rossetter:D Var hur nöjd som helst efter:D hehe
I andra klassen trodde jag att jag skulle dö för det var sååå varmt!!Så han värgrade ut sig:S Men det gör inget! Bara träna mera inför 10/5 tävlingen ;)


Hela hejjarklacken förutom Linus och mamma ;)



Imorgon ska en tjej tävla mammas häst Friday i Tierp :D Hoppas det går bra. Han är bara 6 år så han tävlar för unghäst ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test