oncontextmenu="return false"

Tack mamma ^^

Igår var mamma och Micke i Sthlm för att mamma opererade ena ögat igår ju. Men iallfall så shoppade dom innan och då fick jag denna ursnyggatröja!! :D LOVE IT! Ska nog ha den på måndag i skolan tror jag =) 

Och idag var mamma,Linus och jag på HÖÖKS där köpte jag en tävlingsskjorta. När det är varmt så får man tävla i en långärmad skjorta och säkerhetsväst =) Så nu har jag en skjorta som jag ska ha i Tirk på söndag om det är varmt =)

Sen på Odal/Granngården köpte vi minneraler och havre+ att jag fick ridstrumpor,Switch till Birk och tomatfrön som vi ska så imorgon och ett vitt schabrak till tävling :DTACK MAMMA ^^ 

Ska kanske till Sthlm på fredag och shoppa föresten :D Mamma ska till Sthlm på en undersökning av ögat så då ska vi kanske shoppa innan :D JIPPIE!!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test