oncontextmenu="return false"

Farmor kunde inte...:(

FOTO BY JENNIFER(www.horsejennan.blogg.se)

Farmor och Tommy(min "låtsas"farfar) skulle få gäster så dit var man inte bjuden,
så nu tråkar jag helt ensam här :( Nerå men dom sa att dom antagligen skulle vara rätt tråkiga efterssom dom lagade mat men jag var jätte välkommen dit en annan dag! ;)

Föresten fick vi dissikera fårhjärta idag!! Eller vi fick se på medans vår lärare gjorde det! Men det var endå skitäckligt och jag trodde jag skulle spy. Men jag kollade inte. Men en kille i vår klass smakade en bit och så tog dom blod på fingret från hjärtat och slickade på!!!!! UUUUURK!!!!

Vad har ni haft för er idag då föresten ? Vad händer ikväll ? (:


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test