oncontextmenu="return false"

Inte så mkt bloggning

Jag har nämligen inte orkat blogga så mkt de närmsta dagarna! :S

Men berättar lite kort nu :D

Tisdag:
Klockan 08.10 åkte vi från Björklinge till Fjällnora. Det tog ca 30 minuter dit. Vi fick våra stugor där och jag sov med Jessica från 8i och Elin från 9e.
Vi fick göra lite lära-känna-övningar och till lunch blev det skolmat. Men det var gott endå ;)
Sen kom en dramapedagog det var ganska kul. Till middag fick vi göra egna grillspett med korv och köttbullar och grönsaker. Sen myste vi bara innan vi somnade. Jag var skittrött och somnade först klockan 22.00 ^^^HAha

Onsdag:
Vi gick upp klockan sju och då fixade vi oss. Klockan åtta var det frukost i killarnas stuga för den var störst. Klockan tio kom en kille som hette Björn. Han hade blivit mobbad i 9 år!!! Och inte haft en enda kommpis.Lärarna gjorde inget år det heller!! :@ Så det var verkligen  sorgset!!! :(
Sen kom det en annan tant och pratade och klockan tre åkte vi hem. På kvällen kom det en kille och provred Birk. Men han hade ridit 1 termin på ridskola och tröttnat men nu ville han ha egen häst. Mamman hade eget stall och sa att om han tröttnade kunde de ha han som sällskapshäst. Och det ville inte vi så mamma ringde upp sen och sa att vi inte ville sälja till dom.

Torsdag:
Eftersom jag hade studiedag fick Linus vara hemma med mig ;) Vi åt korv och mackaroner till lunch sen tog vi bussen till stan. Där gick vi på "Pellesvanslös huset". Linus tyckte det var väldigt kul :D Sen fikade vi där och efter det gick vi till svandammen och matade fåglarna. Men dom sprang efter oss när vi gick och så bet dom oss i fingret. Både mig och Linus. Sen gick vi på stan och där köpte vi ett par skor åt Linus som har är super stolt över. Han har visat hela sitt dagis dom ;) HAha^^ Sen åkte jag till pappa och då gick vi på kusinen Oskars hockeymatch. Han spelar i Almtuna och de vann med 4-1 :D



Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test