oncontextmenu="return false"

Jag är så trött ! :(


Sitter vi datan och tycker synd om mig just nu :( Har gått upp  klockan sex hela veckan och i fredags var det hoppträning!(Som var mycket kul :D) och igår,lördag, gick jag upp vid sex igen och då åkte vi på hoppningen igen(som var jätte kul det med ;)) och idag tänkte jag att jag skulle sova ut till tio, åtminstonde nio. Men vem tror ni inte vaknar klockan 07.45 ? Jo precis. JAG!! :(

Men jag  får väl äta lite frukost och roa mig med datahäng. Pappa,Carina och Viktor sover ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: lovisa

du ser trött ut ;)

2009-09-07 @ 16:47:12
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test