oncontextmenu="return false"

Nu Kina.

Idag har jag,Viktor och pappa vart i Barkarby och handlat :D Viktor köpte fotbollsskor och BjörnBorg kalsonger och jag köpte ett par Nike skor!! ;) Dom var skit snygga^^ kanske blir ett inlägg senare då jag visar dom :)

Sen körde vi gokart också. Det gick väl bra men jag fick ont i armarna :S Det var inte så kul.(att få ont i armarna asså ^^).Min rekord tid var 20,1 och Viktors 19,9 och pappas 18,någonting.

Nu ska vi äta på Kinaresturang med pappa. Min favvo. Haha. Det är iallfall väldigt gott. Vi hörs ju senare antar jag. PÖÖÖÖÖSS!!!!


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test