oncontextmenu="return false"

Skolan

Är i skolan just nu ;) Vi har språk på EV. Men nu är det rast så vi får göra vad vi vill typ ;) ^^ Ikväll ska mamma tävla så jag kanske inte hinner skriva ikväll :O Men isåfall blir det sent. För vi är hemma vid 8 och då ska jag rida på min söta Birk<3

Men iallafall så är det inte så kul med språk :/ Men jag och Maria ska kanske byta till något annat kul ^^

Jag har tyvär inte så hiimla mycket att skriva om i skolan!!
Eller jo!! Jag´måste berätta att jag vann över en kille i min klass på armbrytning.Han var illröd i ansiktet och jag var oberörd! Så jag klådde han. Han skyllde på att jag hade längre armar än han fast han är längst i klassen ;) Haha.Men tyvär så har hela klassen nu utmanat mig på armbrytning.  Jag får ta igen det imorgon ;) Haha. Men då ska jag VINNA IGEN :D

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Svar: Tack! :D

2009-09-08 @ 16:45:32
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test