oncontextmenu="return false"

Städat och städat


Bjuder på en bild på mig! :D

Nu har jag precis ätit mat (: Det blev kött med potatisgratäng. Väldigt gott.

Har städat nu i några timmar och börjar bli trött. Haha. Har tvättat 2 tvättmaskiner,tömt diskmaskinen,damsugit och skurat golvet i hallen,köket,toaletten uppe och mitt rum och så har jag dammat mitt rum med. Hihi. En riktig städdag.

På onsdag ska jag och mamma på modell-för-en-dag :D Halv fem ska vi vara där och då blir vi sminkade av en riktig make-up artist och blir fotade av en riktig fotograf. Det ska bli hur kul som helst!! :D Längtar,längtar och lääängtar!!x)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

varför ska du jämt ara så snygg!;D

hihi!

2009-10-07 @ 20:53:34

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test