oncontextmenu="return false"

Härligt väder minst sagt! :)


Foto: Jag Modell: Izor
Guuud vad det är härligt med fint väder!! Och vet ni vad det bästa av allt är? Jo att det verkar hålla i sig :D Imorgon ska jag och Micke komma på föräldrafika på Linus dagis^^ Ska bli kul och Linus blir ju alltid lika glad när han stolt får visa upp sitt dagis ;)
Denna vecka praoar jag ju hos Micke på köket och vi bestämmde att jag får vara ledig imorgon ifall jag damsuger och skurar golven! Och det var ju lätt taget :D Så imorgon blir det sovmorgon och sen städa lite. Måste nog städa mitt rum också (a)
Men vi hörs sen :)<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test