oncontextmenu="return false"

Härnäst: Ansiktsmask!



Shiiiet så trött jag är! Var en tuff dag på Vila, men fortfarande lika kul :D Idag var det mäst städa. Fick fixa och dona inne på lagret men det var ju skönt det också att få hålla sig borta från alla shoppinggalningar Ha-Ha ;)
Annika (butikschef) och Marlene (Butikschef på Vila-Gränby) skulle inventera ikväll så jag fick börja lite smått att räkna vissa saker :) Annika sa också att det aldrig vart så fint på lagret som det var efter att jag hade fixat det (y). Bra där Jennifer! :D

Nej härnäst blir det anisktsmask och viiiila! Kjam<3

Kommentarer
Postat av: bayjulia

hej på dig. nu har jag utsett fem finalister i veckans blogg, e du en av dom ? kika in & skulle inte turen vara på din sida att du e en av dom finns det fortfarande möjligheten till att lägga en röst på din favoritblogg! :)



/bayjulia

2010-04-22 @ 19:38:29
URL: http://magnific.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test