oncontextmenu="return false"

Kläppen!

Klockan 13.30 ungefär så kom Linneas pappa och hämtade oss från skolan. Sen åkte vi hem nån timme innan vi rullade vidare mot Kläppen. Resan dit tog ca 5 timmar med matstopp. Vi tog en varsin  hamburgare på Sibylla och där såg jag en tjej som går i min klass! Haha^^ På kvällen när vi kom fram så spelade vi bara lite spel och tog det lungt :)

Min fina Linnea :)♥
Andra dagen (fredag) så åkte vi skidor. Linnea åker typ bara blåa backar så det blev mest till att åka där :) Vid 15.30 var det After Ski med partypolarna. Haha riktigt duktiga och roliga. På kvällen kollade vi även på Talang! Nån annan som såg det ? ;) 
 
Tredje dagen (lördag) så åkte vi skidor igen. Jag åkte först lite med Linnea i de blåa backarna och efter lunch åkte jag själv i de svarta! Det var lite synd att snön var så dåligt så det blev jätte stora vallar fast det var kul det också, hehe ;) 15.30 var det After Ski igen och då var det ute! :)

På bild: PARTYPOLARNA!! :D

Barnbacken och lite av de rödabackarna! :)

I lördags gick vi även ut på kvällen och åkte plastpåse! Haha^^ Det var skit kul att åka i "liftbacken". Plus att vi sjöng lite sådär också ;)

Och igår,söndags, åkte vi hem! Ganska skönt att vara hemma ändå :)


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test