oncontextmenu="return false"

Skola imorgon :(


HA-HA blekast! XD

Linus och jag gick till en Kinaresturang och åt efter vi hade vart hos pappa. Åt på buffén och det var smarrigt ;) Synd bara att det var lite onyttigt med all friteradmat och sedan glass med frukt på det. Haha. Nä imorgon får det bli jogga ;D
Nu har mamma och Micke kommit hem från deras kryssning och de verkar ha haft det kul :)

Uuuuscha imorgon börjar skolan igen :( Jag som tyckte det var så skönt med prao!! Men jag får se det possitivt!
1. Träffa alla kompisar :D
2.Jag ska få låna 2 böcker av Elin och de verkar vara skiit bra :D:D:D
3.En dag närmre sommarlov. Tjihoo :D

I´m ute!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test