oncontextmenu="return false"

Hundar (a)


Foto: Jennifer (jag)

Godmorgon!
Sitter här och funderar på vad jag ska göra denna dag. Ska gå ut en promenad med Izor och fota lite om en stund tror jag :) Eller tror och tror? Jag måste gå ut med min Izor ;) Hehe ^^

Har kollat lite på hundar på internet och åhhh vad jag vill ha en till hund!! Jag har hittat en supersöt hund från www.sos-animals.se Men jag antar att jag inte kommer få nån hund :'( Men jag ska tjata på mamma om att få en hund till sommarn för då är jag ju ändå ledig :D

Men efterssom jag tycker denna hund verkar förtjäna ett hem så länkar jag till den hunden ;)
KlickaHÄR!

Kommentarer
Postat av: CLIP

tack så mycket, ditt också:)

2010-01-17 @ 11:09:13
URL: http://clip.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test