oncontextmenu="return false"

Vad jobbar/pluggar du till ?



Hej på er alla söta :)

Idag var jag, Micke och Linus som sagt på Fyrishov :) Var väl ganska kul, man har tröttnat lite på det! Men efter åkte vi och kollade på lite sängar till mig :D Hittade en från hästens men den tyckte mamma var för dyr. Hehe den kostade 50 000:- Men det finns knappt några sängar som är 1,20 m. Dom flesta är 90 cm :/

Nu har jag iallafall tänt om massa ljus och lyssnar på musik ! Kan helgen avslutas bättre?

Har kollat på massa inredningspogram på tv4-play. Tror att jag ska gå på något gymnasium med inredning :D Det skulle faktiskt vara kul. Är det nån som jobbar med inredning eller pluggar med det? :)
Om ni inte håller på med inredning vad jobbar ni då som eller pluggar till ? :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test