oncontextmenu="return false"

Bildbombning från igår!!



Igår var det melodifestivalen(som ingen har missat?) och halva släkten var här^^ Dvs. Farmor,Tommy,Daniel,Sahar och Torrisen!

Bjuder på en massa bilder från igår! :)

Pappa,Farmor och Daniel :)


Naw söta Torrez! :D

Myyyyyycke mat serverades :) Det är pappa som ligger bakom detta! Mumma ;D

Sahar och Carina ^^

Torrisen och Carina :)

Jag höll på att dö av skratt när Björn Gustavsson kom in i Salem Al Fakirs nummer! Haha.

Vår melodifestivals-tradition lyder som så att man gissar på vem som kommer etta,två och trea. Den med flest rätt vinner en Pommac ;D Förra året tror jag det var delat förstaplats mellan Daniel,Tommy och Viktor. Och i år vann jag ;D Otur bara att jag inte dricker läsk xD
Jag tippade på att Anna bergendahl skulle komma etta, Salem Al Fakir två och Pernilla Wahlgren trea(Pernilla bara för att min danstränare dansade i hennes nummer:P).
Ettan och tvåan rätt iallafall ;D


Tommy och sahar^^

Detta var bilderna jag tänkte bjuda på ^^ Hoppas ni också hade det gött igår? :)<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test