oncontextmenu="return false"

Bilder del 1


Fotograf: Jag^^ Modeller: Jag och Friday :)

Izor och jag gick ju som sagt på en powerwalk idag! Gick i 2 ½ timme med lille Iz. Och man fick blickar som : "Jag gillar inte dig längre! Jag gillar bara Viktor och Micke för dom går aldrig promenader med mig! -.-". Men det var bara för att han frös så ;)

Kommer bjuda på massor  med bilder från våran promenad, men jag lägger bara in några nu så får ni resten senare :D

Har ni haft en bra fredag än så länge då? :)

Fotograf:
Jag Modeller: Jag och Friday :)

Fotograf: Jag Modeller: Jag och Friday ^^

Fotograf: Jag Modell: Friday

Som sagt så bjuder jag på flera bilder senare :) Men har du fått nån favorit av bilderna jag lagt upp här?


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag tycker bild nr 2 var skitcool=)

2010-03-07 @ 15:07:18
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test