oncontextmenu="return false"

Izor jag älskar dig och så mycket mer!


Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar dig!
Du lärde mig att inse vad riktig kärlek är och var.
Du är höjdpunkten i mitt liv och det bästa jag vet är
att vakna upp på morgonen med din lilla nos framför
mitt ansikte och jag kan tänka; "Du är min! Min,min,min!
Och det kommer ingen förändra!"




I♥U Izor
Mitt hjärta slår för dig
My heart beats for you
Mon coeur bat pour vous(Franska)
Hjarta mitt slá fyrir þig(Isländska)

Dikt till Iz som jag har skrivit på franska!

Vous êtes ma tout

tu es mon soleil, mon ciel, ma vie
C'est toi qui fait ma journée à aller
Vous obtenez battre mon coeur
Laissez moi de ne jamais
Je t´aime<3

Orkar inte lägga upp svensk översättning. Och jag vill nog ändå att det ska vara utan svenska! :)<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

söt vovve!

2010-03-06 @ 23:07:49
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: matilda

Tack för din åsikt =)

2010-03-07 @ 10:41:35
URL: http://qwentus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test