oncontextmenu="return false"

Ska snart sova :)

Sitter och surfar runt lite på olika inredningsaffärer.
Vi har ju gjort om badrummet här uppe på övervåningen och nu är det nästan klart! :D Lite lister och spotlights som ska sättas dit, men annars är det snart klart.
Men problemet är att jag inte gillar vårt badrum så mycket :/ Det var mamma som fick bestämma här uppe, och hon och jag har HELT olika stil.Medans Micke och jag har nästintill samma ^^
Men aja för att komma till saken så eftersom jag inte gilla badrummet så mkt i kaklet och så, så ska jag få pengar och gå och köpa inredning(så som handdukar,ljus ect) till badrummet :D

Kaklet i badrummet är vitt och grått. Alltså väldigt kalla färger och då blir intrycket instängd och kallt! Därför måste man ha mycket ljusa färger(typ gult) i handdukarna och vaser med gröna blommor och genomskinliga ljusbehållare^^

Handduk från Ikea. Liten: 69 :- Stor: 149 :-

Nej, nu är jag superduper trött! ;O
Sov sött och dröm om mig :D Typ XP

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test