oncontextmenu="return false"

Somnade åtta igår kväll ^^


Haha ser ut som att jag inte har nån tröja (?) XD Men det kan jag medela att det har jag :)

Igår somnade jag 20.00! Och detta är utan att överdriva. Jag var så himla trött,kännde mig helt död. Plus att jag hade lite ångest över att jag borde pluggat på NO:n. Men jag tror jag kan den ;D Men önska mig Lycka till inför provet ändå! :)

Och idag vaknade jag 05.45 ^^ Skönt att vakna av sig själv på morgonen och inte av en irriterande väckarklocka;)

Föresten en fråga till er; Vad tycker du jag ska skriva om på bloggen ? Är det bra som det är? Vill ni ha mera outfits,mera bilder ect. Bara att svara, så jag förbättra min blogg <3

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Vilka härliga ögon du har! :)

2010-03-12 @ 14:09:12
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Det var så lite så.



Trevlig helg. :)

2010-03-12 @ 19:53:17
URL: http://gaymasen.se

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test