oncontextmenu="return false"

Diggar bilden



Har vart med Linnea hela kvällen och vi tog som vanligt sjukt mycket kort! Ska visa er under helgen.

Imorgon åker jag iallafall med mamma till Stockholm och shoppar! Ska bli jätte mysigt och jag tänker shoppa upp alla mina pengar, hiihi. Har typ 2500 :- som jag ska shoppa för! Mamma jobbar fram till halv tolv så vi tar tåget 12.09 och då ska vi äta sallad från Mickes café<3 Sen shoppar vi väl ett par timmar och avslutar sen med lite fika! :)

Kanske inte blir såå mycket uppdatering imorgon dåra eftersom vi ska till Sthlm men jag tror det blir något morgon inlägg och sen på kvällen, så ni behöver inte oroa er ;)

BTW, NÅN SOM HAR NÅGOT TIPS PÅ KLÄDESAFFÄRER I STHLM SOM INTE FINNS I UPPSALA !?

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test