oncontextmenu="return false"

I´m home!




Åhhh nu e jag äntligen hemma! De här kassarna var inte lätta att bära runt på ! ;)

Mamma och jag tog tågen 12.09 till Stockholm för att shoppa. Började inne på H&M som vanligt och där slösade jag bort 635:- ;) Sen gick vi runt i massa olika affärer och vid tre tiden tog vi en fika. Budapestbakelse och hallon/blåbärs smoothie. Mums! Sen fortsatte vi och shoppa och 17.11 tog vi tåget hem till käraste Uppsala!

Jag är mycket nöjd med dagen och det blev gaaanska mycket shopping! Just nu är jag skiit trött men jag visar er sakerna under helgen :) Kram<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test