oncontextmenu="return false"

3 klänningar<3


Linne/klänning: Stadium 149 kr

Klänning:H&M 99 kr

Klänning:H&M 69,50 kr

I lördags när jag var ute och irrade efter en present åt Viktor så köpte jag detta! :) Är väldigt nöjd med grejorna, eller vad tycker ni? Hade den sista klänningen idag och jag tyckte iallfall att den var somrig^^

I morse försov jag mig så på 8 minuter klädde jag på mig,borstade tändera, packade idrottskläder och åt frukost! Det kallar jag rekord ;)

Efter skolan åkte jag och Linnea till stan för att shoppa lite, hihi. Ni får se kläderna imorgon eller så :) Och efter maten var vi en liten stund och vi knäppte lite kort haha ;) Nu ska jag sova, gö natt<2

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test